Vakna tidigt med barn

Ja, var rätt länge sen man var uppe så här tidigt utan att man ska iväg. Jag har dock bara varit vaken en halvtimme, Simon och Molly har varit uppe en och halv timme. =) Simon erbjöd sig frivilligt att gå upp när hon vaknade, tror han tycker att det är lite mysigt att gå upp och vara själv med henne en stund, medans jag fortfarande sover. Han gjorde även välling för första gången, det var lite roligt att se, han är inte så van med det här med barn. Men övning ger färdighet, så han kommer hinna vara fullärd innan vi får egna =)

Kvällen igår var myys, tillbringade först em i stadsparken, det var jag, Molly, Simon och Fredrik. Var ju toppenväder, så satt på en gräsmatta o myste ett tag, Molly stapplade omkring oss och tyckte det var underbart i gräset. Sen blev det glass på järntorget innan vi tog bussen hem igen. Väl hemma blev det lite köttbullar och makaroner för Mollys del, men hon var nästan för trött för att äta, så blev välling och sen sängen.

Då började matlagningen för våran del, potatisgratäng och inbakad fläskfile stod på menyn. =) Gott, gottigott gott! Efter maten så blev det lite film, kollade på Mamma Mia. Den är så himla bra!

Idag blir det en del plugg, lite träning, sen eventuellt bio. Är så sugen på att se Harry Potter, så får se hur det blir.

Nej, ska sätta igång med arbetet som jag måste göra. Ha en trevlig söndag!

Imorgon är det dags för en ny praktik, wiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0