Fel i tidsplanen

Eftersom Simon kommer hem inatt, så tänkte jag att jag bara skulle sova lite lite grann nu på fm, för att vara jättetrött ikväll och somna tidigt. Så att jag har sovit rätt många timmar när han kommer hem vid 4. Men det gick inte så bra, då jag glömde bort att ställa klockan (vilket är första gången). Så när jag vaknade så stod klockan på 14.05. Suck. Men får väl försöka vara aktiv nu några timmar, så att jag ändå kan vara trött skapligt tidigt ikväll. =)

Ska strax ta och sticka ut och träna, sen blir det att byta lakan, städa lite, diska, ta en promenad kanske. Nu börjar jag även vara lite sugen på att scrapbooka, som jag denna gång inte gjort alls när han har varit borta. :P förrutom ett födelsedagskort till mormor. Förresten så lovade jag Claire att lägga upp en bild på kortet jag gjorde till pappa när han fyllde, och det till mormor blev nästan likadant. Hade noll fantasi vid skapartillfället, så då var det bekvämt att göra ett liknande.



Blev rätt nöjd faktiskt...


Drog precis upp min rullgardin, och såg en massa otäcka regnmoln, då blev jag inte så glad. När den var nere så såg det ut som att solen lyste från klarblå himmel, men så var ju inte fallet. Men man ska väl vara glad att solen lyser överhuvudtaget. =P

Nej, nu blir det lite träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0