Jobbig dag!

Ja, idag har varit en tung dag, inte för att jag har haft mycket att göra, utan för att humöret har varit lite på botten. Vet inte riktigt varför, det har liksom inte hänt nåt speciellt. Är bara trött, och saknar Simon. Är så mcyket just nu, men det finns ändå inget jag kan göra. Vi har flera uppgifter vis ka göra till praktiken till exmepel, men jag har knappt träffat några patienter, så kan inte börja med det. 
Är ju anmäld till maraton, men har totalt tappat lusten och motivationen till att träna, vilket har mycket att göra med att jag har ont i mitt knä nästan varje träningspass. Så har idag tagit beslutet att jag inte ska springa maran i år, ska fixa ett läkarintyg så att jag får min start uppskjuten till nästa år. Det känns bra att ha tagit beslutet, nu kan jag träna lite mer efter hur jag känner att jag orkar, istället för att veta att jag måste träna! Samtidigt känns det ju tråkigt då jag gillar att träna inför något, samt att jag gillar Stockholm marathon! Men ändå skönt att beslutet är taget!

Nej, nu ska vi ut och jobba igen!

Hoppas att alla sover gott!


Imorgon är en ny dag, och det ska bli en bra dag, för det har jag bestämt! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0