Kärlek!

Imrogon ska min älskling åka igen, så ikväll har vi myskväll med god mat, och lite vin! Film i nya soffan blir det nog också! <3

Dagen började med att jag fick färskt bröd till frukost, som Simon hade med sig hem när han kom från jobbet, vilken start på dagen! =)
Sen blev det skola några timmar, så vi hade ett grupparbete som skulle göras, men gick rätt fort. När jag kom hem så hade ÄNTLIGEN mitt schema för sommaren kommit, så satt och pysslade lite med det, ringde lite samtal och så! =)

Sen blev det ett långpass i det fina vädret, vilket resulterade i ömma knän. Måste ta och ringa vårdcentralen imorgon, så här kan jag ju inte ha det!

Nu blir det mat! Fläskfile och klyftpotatis och beasås står på menyn! MUMS! =)


Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tack för den fina kommentaren! :) kram

2010-04-08 @ 19:35:41
URL: http://guldvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0