Myskväll med Matilda

Nyss hemkommen från Matilda, vi har druckit te, tittat på tv och snackat en massa. Lugnt och skönt med andra ord, och välbehövligt att tänka på nåt annat än plugg, som jag däsvärre tänker på mer än rent pluggande. Tyvärr. Men ska ta tag i det där på allvar imorgon, även om jag måste springa ett långpass också, samt ha grupparbete. Och sen på kvällen ska jag och Simon ha mysmiddag, då han åker på torsdag, men nånstans där imellan tänkte jag klämma in en massa plugg. :P Dålig tajming att han typ alltid ska åka dagen innan tenta, då har jag ju inte alls nån lust att sitta och plugga, vill ju mycket hellre mysa med honom! Men men, sånt är livet!

Ska alldeles strax krypa ner i våran stora säng, och för första gången känna mig rätt ensam i den, då han är och jobbar. Men är ju bara träning inför tisdag då han kommer vara borta 10 dagar.

Nej, ska ta och göra mig i ordning för natten.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0