Ny dag!

Ja, nu har jag vaknat till liv igen, var en seg natt. Var länge sen jag var så trött, och såg verkligen ut som ett lik, vilket blev påpekat av flera imorse =P eller ja, Claire påpekade det redan igår kväll, hehe.

När jag gick och la mig imorse så lyste solen, nu när jag vaknade så lyser den faktiskt fortfarande, även om den verkar få kämpa en del för att "överrösta" molnen. Tyvärr så skulle det ju bli regn i helgen, det känns lite trist faktiskt, men är väl inte så mycket att göra något åt =(  Vädret gör ju som det vill iallfall.

Är på tal om vädret rätt avundsjuk på Måna och H-I som befinner sig på semester i Egypten just nu, skulle kunna göra rätt mycket för att få åka på semester just nu, speciellt om den var tillsammans med min älskling. Vore toppen att få tillbringa en vecka i värmen tillsammans. Men planen är ju att åka 1-2 veckor i slutet på augusti, så det ser jag mycket fram emot. =)

Idag blir en rätt lugn dag, ska snart ta tag i diskberget som befinner sig i mitt kök, och sen kanske det blir lite pyssel, eller en film. För sen vid halv 5 så kommer brorsan över för plugg och tacos. Vi får även sällskap av Molly, då Claire och Johan ska på bio. Så hon ska sova här, det blir mysigt! =) 

Nu är det 3 dagar tills Simon kommer hem igen, det tycker jag om! <3 Det som jag däremot inte är så glad i, är att jag har praktik måndag 13.30-22 och sen tisdag 7-15.30. Så blir inte att ses så mycket de första dagarna, men sen på tisdag kväll så ska vi grilla, om vädret tillåter. Och vad jag har hört så ska solen komma tillbaka på måndag, så det kommer bli mys

Nej, kanske ska ta och hugga tag i det där diskberget, det varken krymper, eller blir någe roligare ju längre jag väntar, så är väl lika bra att ta mig i kragen och få det gjort, även om jag tycker att känns väldigt tråkigt! =P

Hörs säkert senare! =)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0