Skitdag!

Fy fan vad jag är trött, dagen igår var rätt stressad. Vaknade strax innan 12, kastade oss upp och sprang till bussen för att åka till Björkhaga. Vi hade ringt på en sängstomme från ikea, som nu kostade typ en tredjedel av priset. Ända problemet var att han sa att det var många som ringt på den, och den som kom dit först fick den. Kul att vi bor på andra sidan stan, och inte har bil! men vi HANN! =) Sen åkte vi en sväng till IKEA, för att köpa en säng till våran sängstomme. Så nu har vi en säng igen! =) Blev ju en massa missförstånd, men nu är det löste sig nu, även om jag känner att det har gått lite väl mycket pengar sista veckan. Både en ny soffa och en ny säng! Men det blir fint hemma iallafall! =)

Efter IKEA åkte vi till Simons pappa för påskmiddag, men vi blev ganska kortvariga, då jag började känna av att jag bara sovit 3.5 timme (dessutom sovit dåligt de timmarna), plus att jag skulle jobba en natt till. Så blev att åka hem och sova några timmar. Sen blev det röj i sovrummet för att förbereda för idag.

Idag har Simon och Pierre hämtat våran säng och sängstomme, samt kört bort sofforna! Så nu håller Simon på att tömma hyllan, så att vi kan flytta den, och sen ska vi bygga ihop våran säng! =) Sen blir det nog en träningstur!

Hoppas att alla har haft en trevlig påskhelg! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0