Snart färdigmöblerat

Åh, vårat sovrum har blivit så fint!! Vart toppenbra faktiskt, var lite kaotiskt ett tag då sängen var mycket större än vi trodde, men blev bra tillslut. Nu står mitt skrivbord i hörnet, och eftersom jag har flyttat det så var jag tvungen att plocka ur allting, vilket resulterade i att det är nu är väldigt fint och organiserat! Idag kommer soffan, plus att våran gamla säng hämtas, sen kanske det kan börja se ut som en lägenhet igen. =)

Har nyss kommit hem från skolan, har haft en föreläsning i genusvetenskap, faktiskt riktigt bra! Och det beror mycket på att föreläsaren var fantastisk! =) Nu ska jag snart äta lunch, sen blir det plugg, träffa matilda, göra födelsedagskort m.m.

Shit vad tiden går fort, det är redan april, nästa vecka går jag ut på praktik, i 4 veckor, sen ska vi läsa en kurs i barn och ungdom 4 veckor (som ska bli jätteintressant), sen så är det SOMMAR! Och jag ska äntligen få jobba på neonatal, som jag längtar! Vet att det kommer bli en bra sommar! Får ju träffa Anna en massa, så det kan ju inte bli annat än bra ;)

Nej, nu ska jag hjälpa Simon lite i vardagsrummet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0