Tenta imorgon, ÅNGEST!

Jaha... då sitter man här igen då, ensam, trött och utan den minsta lusten att plugga. Utanför fönstret så skvalar regnet ner, och jag känner att min mage skulle vilkja ha nåt att äta =P Får nog ta och laga lite mat, för utan mat blir det svårt att hitta den försvunna koncentrationen.

Simon åkte till Norge igen idag, känns konstigt, för en del av mig börjar vänja mig vid att han åker ifrån mig då och då, men en annan del tycker att det är skitjobbigt och vill att han ska vara här hela tiden. Har så mycket tankar, tänker på tok för mycket! Vill bara ha min älskling här och skaffa en vardag! Men den tiden kommer väl den med!


Nej, nu ska jag sluta vara så negativ och tankfull, utan ta och laga lite mat, och sen sätta igång med lite plugg, ett par timmar, innan det sen blir en tidig sänggång för mig ikväll. Är helt slut och ska sova tidigt, är bättre att gå upp och plugga tidigt imorgon!

Har precis kommit hem från ett möte i skolan, är några stycken som ska starta ett audionomutskott, tror det blir väldigt bra faktiskt! Ska även få lite hjälp av Sofia att fixa serums stadgar, det tackar jag för! =)

Nu blir det mat, vad vet jag inte än, men det visar sig vad som finns när jag kommer ut i köket! Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0