14 timmar

Idag har varit en väldigt lugn dag...Sov ända till 12.40, och somnade redan före halv 11 igår, så blev 14 timmars sömn, det var välbehövligt kan jag lova. Idag är jag riktigt pigg, så känner mig laddad för 3 nya nätter! Är ju så roligt att jobba, men visst börjar man känna att man jobbar en hel del! =) Men som sagt bara knappa 2 veckor kvar till SEMESTER! =)

På eftermiddagen idag så var jag och mormor en sväng till Gense fabriksbod för att kolla på kastruller och stekpannor, och sen blev det även en tur till Marieberg. Tillbaka hemma så blev det kladdkaka ute på balkongen, innan jag stack iväg en sväng till gymmet. Nu har vi precis ätit lite kvällsmat, och jag ska snart åka iväg till jobbet. Har haft min cykel inne på reparation, hämtade den igår och nu går den riktigt bra! Så ikväll tänker jag cykla till jobbet, ska bli riktigt skönt. Nu går det att trampa ordentligt, utan att kedja hoppar, plus att det går att använda alla växlar. Det känns bra! =)

Nu ska jag prata lite med Simon på msn! Saknar honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0