3 dagar kvar

Då var man tillbaka i Eskilstuna igen, och även tillbaka på jobbet, dock sista nätterna för denna sommar. Efter den här natten så har jag två nätter till, sen så är det SEMESTER! Och det kan behövas kan jag lova er, min kropp börjar säga ifrån lite. Är lite halvkrasslig, hade rätt så ont i halsen igår kväll och imorse, men på dagen var jag helt bra. Det onda kom tillbaka lite grann framåt kvällen, så jag tippar på att det är trötthetsrelaterat. Men bara att bita ihop de sista nätterna nu, vi har väldigt lite barn, så jag kan hålla mig lite på avstånd, men ändå vara på plats.

Nu är all packning gjord och väskan står packad och klar hemma hos mormor och väntar på att helgen ska ta slut så att det blir måndag och det är dags för oss att åka. =) Idag är det 3 dagar kvar (eller ja, egentligen 2 nu när det passerat in på nästa dygn, men jag räknar det inte som lördag fören jag åtminstone har slutat jobba)

Dagarna hemma i Örebro var mysiga, känns rätt bra att snart vara tillbaka där för att ha vardag igen. Slippa sakna simon hela tiden, att bara vara tillsammans igen! =) Dock kommer jag självklart sakna jobbet och allt kring det, har varit en underbar sommar med ett kanonjobb, samt att bo nära Anna<3 Men jobba hoppas jag att jag får komma tillbaka och göra i höst, och närheten till Anna, den kommer kanske tillbaka i januari =) .... kanske... den som lever får se som det så finurligt heter! =)

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok som börjar bli riktigt spännande =)

Hoppas att alla har en rolig fredagskväll! Jag tjänar iallafall en massa pengar! =)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0