ÄNTLIGEN

Imorgon är det äntligen dags, då åker jag och älskling till Turkiet för 2 veckors semester! =)

Sitter nu på jobbet, sista jobbnatten för den här sommaren! Har hamnat på världens bästa jobb, hit vill jag tillbaka! <3 Och förhoppningsvis får jag komma tillbaka och jobba extra redan i höst! =)

Är en lugn natt, känns rätt bra, då kanske jag kan smita lite tidigare, men det visar sig väl....

Blir lite paus i bloggen medans jag är borta, men skriver desto mer sen när jag kommer hem igen!

Ha det riktigt bra nu allihopa, och ta hand om er! <3




Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Claire

Njut ordentligt nu gumman!! Det förtjänar ni =)



Pussssss <3

2010-08-16 @ 12:30:04
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja ha det såå underbart sötnosar!!! såå nice att åka iväg så här i slutet av sommaren! ni kommer få det kanon om ni vill ut och roa er besök queens garden, the doors och crazy hourse :D om ni skulle tröttna på romantiska middagar i solnedgången ;) hehe ha de bäst!! pusss

2010-08-16 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0