Kaos

Idag är jag ledig, eller ja, snarare inatt. Är riktigt seg, har precis sovit en halv timme, men skulle nog kunnat sova hela natten. Men ska försöka hålla mig vaken till 21 iallafall. Men får väl se hur det går. Simon slutar 22, och vill nog gärna prata då, men har svårt att tro att jag kommer att vara vaken då. =/
Skulle egentligen ha varit löedig 2 nätter nu, men är riktigt kaos på jobbet, så ska jobba imorgon natt också. Så jobbar tisdag, onsdag, torsdag natt. Sen ledig fredag och lördag, än sålänge, måste iallafall vara ledig en natt!!

Men det som får en att orka är att om 2 VECKOR sitter jag och min älskling på ett plan till Turkiet! Och där ska vi ha 2 veckor av sol, bad och lugna dagar! Det är välehövligt och jag längtar massor!


Här befinner vi oss om 2 veckor =) Kleopatra beach i Alanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0