Neheee

Saker blir inte riktigt som man tänkt sig. Fredrik fick inte ge bort sin natt, så jag får klara mig utan skjuss.. Så blir det att sova fram till 13 typ, sen köra hem, och sen sova ett par timmar till när jag kommer hem. Det känns drygt, men det får helt enkelt fungera.

Nu har jag packat ner alla kläder och saker. Är i princip bara mina pysselsaker och datorn kvar, och det tänker jag ta imorgon kväll innan jag åker till jobbet. Måste ju ha nåt att göra imorgon kväll också... är ju ändå några timmar mellan att jag går upp och tills jag måste åka till jobbet igen =P

Nej, nu blir det en halvtimme på sängen innan det är dags att åka!

ciao

Kommentarer
Postat av: Claire

Varför måste du gå upp vid 13? kan du inte sova till 16 och sen åka till örebro? =)

2010-08-08 @ 20:20:39
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0