Pyssel och packning

Idag har varit en väldigt lugn dag, trots detta börjar jag känna mig lite sömnig, så blir nog att sova en stund sen efter maten, innan det är dags att åka till jobbet! =)

Har idag gjort ett födelsedagskort till mamma som fyller om ett par veckor, sen har jag även varit iväg till gymmet en sväng. Nu väntar lite packning innan det är dags för middag. Och tyvärr så är det inte packning inför resan som det handlar om, utan ihoppackning av alla mina saker här hos mormor, för på tisdag blir det att ta med allting hem till Örebro, för sen när jag har jobbat här i helgen, så åker jag direkt till norrköping, för att därifrån flyga till Turkiet! =D
När jag "flyttade" hit alla saker i början av juni, så kändes det väldigt avlägset att jag skulle flytta tillbaka allting, för det var ju en hel sommar imellan. Men tiden går så jäkla fort, och nu har 2 månader gått. Jag har 5 stycken arbetspass kvar på neonatal, vilket känns skittråkigt! Men samtidigt så längtar jag tills jag går hem efter sista natten, för då bär det iväg till Turkiet med älsklingen! =)

Idag bestämdes en bra sak. Fredrik kommer hit imorgon kväll, sover här och sen kör mig hem till örebro redan på tisdag morgon, när jag slutat. Eftersom jag ska jobba en tredje natt i almby så känns det riktigt bra att åka hem redan på morgonen, och på så sätt få sova hemma, och vakna hemma! Men jag vågar inte köra hem själv efter en jobbnatt, det är ju ändå 10mil, och efter att ha varit vaken en hel natt är det nog inte så smart. =P Så tusen tack till Fredrik! =) En annan bra sak som blir som påföljd, är att jag då får komma hem och krypa ner i sängen med min älskling, som också har jobbat natt! =) Lovely!

Nu ska jag börja packa! =)

Vad har ni gjort i helgen?

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0