Raderat

Skrev ett rätt långt inlägg innan jag åkte till jobbet, men sen när jag skulle spara inlägget så la sidan ner, så det försvann. Siter iallfall på jobbet nu, det är en väldigt lugn natt, vilket är riktigt skönt då det är min tredje i rad, och på de sista 7 nätterna så har jag jobbat 6 stycken, så ska bli skönt att vara ledig 2 nätter nu. =) Sen ska jag jobba söndag och måndag här, sen tisdagsnatten i Örebro.  =)  Blir mycke pengar! =)

Igår var 11 dagar kvar tills vi ska åka, längtar massor! Tänker börja räkna ner här i bloggen, även om det bara är för min egen skull. Ni lär ju inte bry er om hur många dagar det är kvar tills jag ska på semester, men jag skriver ju mest för min egen skull så! =)

Imorgon kväll så ska jag nog träffa Anna, det blir mysigt, var ett tag sen nu. Sen på lördag så ska jag ner på stan med mormor och fika, resten av dagen blir nog rätt lugn, känner att jag inte orkar göra så mycket när jag väl är ledig, för att man ska ha nån energi att jobba de sista nätterna. På söndag blir det en tur till Malmköping och plocka vinbär hemma hos farmor och farfar. De är på semester, så tänkte att jag skulle plocka lite åt dom, så att de inte trillar av och förstörs.

På tisdag så ska jag äntligen åka till Örebro igen. =) Stannar tills på fredag, och dagarna kommer ägnas åt att packa och fixa inför resan =) På tisdag kommer jag även att flytta hem alla mina saker till Örebro igen, för sen är det bara helgen kvar. Tänk vad sommaren har gått fort, tycker inte att det är länge sen alls som jag flyttade hit alla mina saker, och hela sommaren låg framför en. Men det har varit en underbar sommar! Jag älskar verkligen mitt jobb! Även om jag är rätt trött och lite sliten, så släpper det så fort jag kommer till jobbet, för jag tycker att det är så himla roligt att vara här. Allting är verkligen roligt, allt från att pyssla med barnen, prata med föräldrar, vika tvätt, blanda tillägg m.m. Gillar miljön här, känner att jag mår bra när jag kliver in genom dörrarna. =) Så jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka i höst och jobba extra, för det känns väldigt tråkigt att jag efter den här natten bara har 5 nätter kvar på mitt sommarschema.

Nej, ska ta en sväng på avdelningen och kolla till mina små, sen blir det nog lite frukost!

Hoppas att alla sover gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0