Utekväll

Hade en riktigt rolig kväll igår. Gäller ju att passa på när man väl är ledig, det händer ju inte så ofta den här sommaren =P Och som grädde på moset så var det ju kanonfint väder. Åkte hem till Anna vid 19-tiden, där vi började dricka lite. Efter en stund så kom även Linda dit. Var riktigt trevligt, pratade en massa, jättemysigt att bara sitta och snacka "tjejsnack".

Vid 23 drog vi in till stan för att gå på Harrys. Var mycket folk, och det spelade ett väldigt bra band, "du och jag" hette dom. Humöret var på topp och alkoholen flödade. En lyckad kväll med andra ord.
Dagen idag har dock inte varit riktigt lika rolig, mådde bra illa på fm, men efter lunch så har jag mått som vanligt igen. På eftermiddagen så åkte jag och mormor till Malmköping för att plocka svarta vinbär hemma hos farmor och farfar. Efter 4 timmar så hade vi plockat ca 17 liter, samt rensat hälften. Den andra hälften fick förbli orensad, för farmor ska koka saft av en del, och då behöver det inte rensas =P

På vägen hem så kände vi oss rätt möra båda två, så vi stannade i Fröslunda och köpte varsin pizza. Det var inte helt fel, speciellt inte då jag var bakis halva dagen idag. =)

Nu ska jag snart se en film på 4:an, och sen blir det nog sovdags =) Känner mig rätt seg.

Hoppas att alla har en bra lördagskväll!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Claire

Det låter som att du har haft det riktigt trevligt vännen =)



Vi ses på Tisdag!

<3

Pussss

2010-08-08 @ 01:25:38
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad mysigt det låter :) Synd att det var lite väl många mil för att jag skulle kunna joina er ;)

2010-08-10 @ 14:35:48
URL: http://www.whysandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0