2010 i bilder, del 2

Under ett av besöken i Örebro under sommaren så hade jag och Claire en drinkkväll på stan, vilket var väldigt mysigt! =)



10 juli fyllde Fredrik 20 år, detta firades med middag hemma hos oss. Var också första gången vi fick träffa Jessica :)





Den 16e augusti åkte jag och hjärtat till Turkiet för 2 veckors semester



 


Har nog aldrig varit så brun som på slutet av de 2 veckorna :)

Under semestern så passade vi även på att förlova oss. 2010-08-19




I oktober var det dags för halloween


I november fyllde jag 24år och det firades med FEST! En riktigt lyckad sådan!







Det var mitt år 2010. Mycket har hänt och det har varit ett fantastiskt år. Och jag är rätt säker på att nästa år kommer bli MINST lika bra. Jag och Claire har de sista två månaderna kämpat tappert med våran c-uppsats, men nu är det snart över och vi är sjuksköterskor! =D Fan vad bra vi är!

Hoppas att alla har en toppenkväll.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0