2010 i bilder, del 1

Dags att visa er mitt 2010 :)

I början av året, i februari rättare sagt, så fyllde min fina Claire år. Detta firade vi med att åka limousine ner till krogen!



I april så ägde Tjällossningen rum, en overallsfest som äger rum i Örebro varje år. I år var det dags för oss att vara med :)




Valborg firades hemma hos Claire





I juni gifte sig min morbror, men först var det dags för möhippa för Cilla. Under kvällen mötte vi även upp svensexan för Anders.







Under sommaren hanns mycket med. Bland annat så var en helg barnvakt åt Molly medans Werra var på gotland :) Passade då på att hölsa på Leif och Siv i Nora



19 juni var det dags för bröllop mellan Anders och Cilla





Sommaren spenderades i Eskilstuna tillsammans med min underbara vän Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0