Arla morgonstund






Då var man uppe igen då, blev inte många timmars sömn, undra hur det här ska sluta?! Simon och Johan lär ju få med sig två vrak till Thailand i januari.

Önskar dock att det var för att jag skulle fortsätta skriva på uppsatsen som jag är uppe så tidigt! Men nej tyvärr, jag är uppe för att vi snart ska styra våran lilla bil mot Falun för en helg där! Ska till frisören i Falun klockan 13, och sen ska jag umgås lite emd familjen. Fast just nu så känns det bara jobbigt, för jag känner mig så stressad, jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till?!?!

Nu ska jag iallafall dricka upp mitt te, diska efter min frukost, och bre mackor till simon. Sen hoppas jag att han kommer hem från jobbet snart så att vi kan åka!

Hoppas att ni får en bra dag och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0