Fabian

Fabian sover här inatt, han har nyss somnat, så förhoppningsvis så vaknar han inte jättetidigt imorgon. Jag är nöjd sålänge han sover till 7, för då ska jag ändå upp :P Imorse hade han sovit till 9.30, rekord för att vara han :)

Eftermiddagen har vi tillbringat i badhuset tillsammans med Fabian och hans kusin Tindra. De skulle ändå leka en stund på em, så då tyckte vi att hon kunde få följa med hon också, de har ju alltid roligare om de har någon att leka med. Så vi badade och busade i över 1.5 timme, sen tyckte jag och Simon att det var dags att gå hem, barnen höll inte riktigt med, men de började blir trötta, så det gick rätt lätt att få med dem ändå :) Var länge sen jag var och badade i badhus, så det var riktigt roligt och mysigt!

Sen vi kom hem så har Fabian tittat lite på tv och vi har ätit middag, och nu har han som sagt precis somnat. Simon har precis åkt till jobbet, och här sitter jag. Ska nog sova jag med snart, är rätt slut, så skulle nog inte sitta helt fel att somna tidigt :)


Två trötta killar slappar i soffan :P

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0