Familjekväll

Idag är läget lite segt, blev rätt så sent igår och det känner man av. Men det kan jag leva med, för det var verkligen värt det! Hade en mycket trevlig kväll hemma hos Måna och H-I tillsammans med hela Simons familj. Vi blev bjudna på supergod mat (kalkon :) ), drack lite öl, pratade en massa och spelade spel. Spelet var nog det galnaste jag varit med om, spelade alias och jag var i lag med HansInge och Magnus, det var spännande kan man väl säga! ;) Men jag är faktiskt väldigt nöjd över våran insats, gick rätt bra ändå :) Fast Simon och Sandra vann, men det går ju inte riktigt att jämföra kanske ;) KUL var det iallafall 

 
Syskonkärlek


Magnus försöker förklara nåt


Måna, Sofia och Sandra


Rickard och Sofia


Patrik och Sandra


Nej, nu blir det plugg! :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: måna



Tack för igår, Cissi !

Idag blir det inte mycket gjort! Jag fick min dos av det goda igår...hahaha..blev ju dessutom tvungen att ta mig upp till hårverkstan´kl. 8.00. Fy attan !

De andra sov fortfarande när jag kom tillbaka, så det känns att vara 2 timmar"back" ...öööhöhh låång frukost blev det och just nu sitter alla mest och hänger. Men roligt var det !! =)

Tack o tack igen för att ni var med och gjorde kvällen!

kram

2010-12-29 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0