GOD JUL!

God Jul önskar jag er! Jag hoppas att ni haft en bra jul och att ni unnat er lite ledigt! Jag har haft en väldigt mysig dag som börjades med att sova. Jobbade natten till idag på neonatal, var jättemysigt att vara tillbaka igen. Efter en låång natt och en kämpig bilresa de 3.5 milen som jag hade att ta mig för att komma hem till farmor och farfar så blev det några timmars välförtjänt sovande. Vid 14.30 kom pappa och väckte mig och vid 15 så åkte vi hem till Siv för julfirande. Blev underbart god mat, julklappar och julklappsspelet. Blev även en halvtimmes powernap för mig efter Sivs påtryckande, och det var nog en rätt bra ide. Efter sömnen och en kopp kaffe :O så var jag fit for fight igen. Är faktiskt fortfarande pigg, trots att klockan nu passerat 24...
Runt 8-snåret så var jag tvungen att återigen styra bilen mot Eskilstuna (denna gången mamma och pappas bil, UNDERBART!) för en jobbnatt till. Så här sitter jag nu, är väldigt lugnt på jobbet inatt, och det är ganska skönt efter natten som var igår då jag hade att göra hela natten! Men man ska väl inte säga för mycket, mycket kan hända innan natten är slut.

Har tyvärr inga egna bilder att bjuda på idag, då jag inte suttit nåt vid min dator än. Men ger er iallafall en bild från google för att få lite julstämning :)




Hur har eran julafton varit? Hur har ni firat den?

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0