Ingen uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdatering sista dagarna. Igår när jag skulle uppdatera så fungerade inte blogg.se, och sen idag när jag skulle göra ett inlägg så fungerade inte vårat internet, så det har inte gått så bra :P

Fast egentligen så gör det ju inte så mycket, då jag ändå inte har så mycket vettigt att säga. Vi kämpar på med uppsatsen, och för övrigt så känner jag mig slutkörd. Ikväll känns det sådär som att ingenting i hela världen skulle kunna få mig glad. Vill bara ligga under täcket och gråta och aldrig mer resa mig upp igen. Har varit lite för många såna dagar på slutet, men det beror väl på den här jäkla uppsatsen, som allting annat..

Sitter nu och skriver på resultatet, varvat med att läsa en annan grupps arbete inför handledningen på måndag. Lediga helger har inte existerat på rätt länge, och existerar inte heller denna helg. Men är väl bara att kämpa på, nångång måste väl även vi nå slutet.... även om det ibland känns rätt så långt borta.

Nej, ska inte skriva mer idag, känner att jag beklagar mig ju ändå bara, och det är inte så roligt för er att läsa! Men kände ändå att jag behövde skriva av mig lite... Simon är som vanligt på jobbet...

Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Bara så du vet så släpper det helt plötsligt och allt löser sig! Det händer nästan alltid när man minst anar det, så kämpa på! Föresten så hade ni väl fått lägenhet, du är alldeles nära slutet på utbildningen och du har en finfin pojkvän! Inte fy skam det inte! ;)

Kram

2010-12-17 @ 23:47:09
URL: http://guldvinge.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack! :) och som jag skrev ovan så kommer allt att lösa sig!

2010-12-18 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0