Julgran eller inte julgran?

De två tidigare jularna som vi har bott här i lägenheten så har vi haft en riktig julgran, och jag tycker att det är så mysigt, tycker att det hör julen till. Hemma har vi alltid haft riktig julgran, så det känns liksom naturligt. Problemet i år är att vi inte riktigt vet vart vi ska ha den, då Fredrik sover i vardagsrummet, plus att de kostar ju rätt mycket.. Men samtidigt blir jag lite ledsen när jag tänker så, för vill ju ha en gran :)

Hur gör ni? Har ni riktig gran?




Har nu ägnat ett par timmar åt att skriva på uppsatsen, tyvärr sammarbetade inte min dator med mig, så helt plötsligt hängde sig word, och jag fick göra om allt jag gjort idag. Så det arbetet jag kunde gjort på en timme, har jag gjort på två timmar, kul va?! :P

Är iallafall rätt så mysigt, sitter här vid köksbordet med tända ljus och en alldeles tyst lägenhet. Både Simon och Fredrik sover :)



Nu ska jag fortsätta plugga. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag älskar riktiga granar, men vi har plastgran för vi är inte hemma över jul så det räcker med en i plast. Investera i en ni oxå ;) iaf. tills ni får egen familj.

Idag ska jag skriva uppsats i en helt tyst lägenhet jag med ;)

Kämpa på nu gumman.

Kram

2010-12-18 @ 12:55:40
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0