Julklappar

Skulle ha varit med på katastrofövning idag, men eftersom jag är sjuk så hoppade jag över det. Man skulle vara ute en del, så kände att det inte var någon bra ide. Tog istället en liten sväng till Marieberg tillsammans med Simon för att köpa lite julklappar, måste ju få det klart! :) Och nu är det inte så många kvar, vilket känns väldigt skönt, nu gäller det bara att slå in dom också :)


Tyckte även det var dags att köpa en julstjärna, för att bättra på julstämningen lite :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och se klart filmen vi började titta på igår kväll när jag inte kunde sova!

Vad har ni gjort idag??

Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har pluggat lite, masserat och försökt få min hals att bli lite friskare. :)

2010-12-08 @ 18:57:12
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0