Låtsas som ingenting

Jaha, då har man blivit sjuk också då, hade superont i halsen imorse och kände mig helt febrig. Men jag har inte tid att vara sjuk, så stoppade i min en ipren och låtsades som ingenting. =)



Idag har uppsatsen gått fråmåt, känns som att vi nu börjar ha koll på vad vi ska göra och HUR vi ska göra det! Ligger fortfarande sjukt efter, ´men har ändå krupit några centimeter framåt. Gick till Claire vid 9, och kom hem vid 18, och vi har verkligen varit effektiva, så är nöjd!

Nu ska jag kila över till Mathilda för en kopp te, och sen blir det nog lite film i soffan, beroende på vad klockan blir när jag kommer hem igen =)

Vad har ni gjort idag?




Kommentarer
Postat av: Claire

Mys Pys. Se till att sova ordentligt nu så att du inte blir mera sjuk ;)

Vi ses imorgon gumman. Puss och kram

2010-12-07 @ 22:43:11
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0