Tredje Advent



Tycker att jag nyss skrev att det var första advent och la upp kortet på när ett ljus brann.Tiden går alldeles för fort, och innan jag hinner blinka så kommer det vara januari och det är dags för examen.

Dagen har spenderats först hos Claire, och sen var vi en snabb sväng till Simons pappa som idag fyller 60 år.

Nu är Simon på jobbet igen, som vanligt, jag ska röja lite här hemma innan det blir dags att sova. Har visning på lägenheten imorgon, så vill ju att det ska se lite skapligt ut iallafall :)



Fixade lite snabbt ett kort till Simon pappa... inte det roligaste eller finaste jag gjort, men blev ok :)



Fick dessa fina bokstäver Anna i födelsedagspresent.. har tänkt köpa såna jättelänge, så var ju perfekt :)


Ska ta och titta lite på "vem kan slå Filip och Fredrik" sen måste jag sova. Behöver vara pigg och utvilad inför en ny vecka av uppsatsskrivande :P

Vad har ni för planer för veckan??

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska skriva tenta och försöka storstäda min lägenhet. :)

2010-12-12 @ 22:08:54
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0