USCH

Idag har varit en jobbig dag, men så här på slutet av dagen så är jag ändå lite nöjd!

Började dagen med att sova 4 timmar, innan det var dags att åka till skolan för ännu en handledning. Trodde ju nu såklart att vi gjort rätt med den f*rbannade analysen, men icke! Vi hade ännu en gång inte förstått och gjort helt fel! Frågan är om det är vi som är korkade eller handledaren som är värdelös på att förklara.. I och med detta så är vi ju väldigt efter i tidsplanen, och de sa att vi måste skärpa till oss om vi ska bli klara i tid!

Sagt och gjort, vi åkte direkt hem till Claire och började göra om analysen, satt mellan 15.30-20.45 med undantag för en middagspaus! Är nöjda med vad vi åstadkommit under denna tiden, och har nu skickat in det vi gjort till handledarna, för att kolla om det är rätt!

På vägen hem från Claire så tänkte jag gymma, men gymmet hade precis stängt när jag kom dit, så blev att gå hem istället... snopet, men känns rätt skönt då jag när jag satte mig hemma blev helt slut. Tröttheten kom väl ikapp mig =P

Nu ska jag ta och packa ihop inför imorgon då vi ska åka till Falun. Ska åka direkt imorgon bitti när simon kommer hem från jobbet, så gäller att allt är färdigpackat ikväll! Sen ska jag SOVA! Tycker att jag förtjänat det nu efter denna dagen...

Blir ett tråkigt inlägg utan bilder, har inte tagit några under dagen, och är nu alldeles för trött för att ta några =P

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jäkla C-uppsats! Men jag är helt säker på att ni kommer fixa det! Jag håller tummarna för er! :)



Idag har jag haft föreläsning, pluggat, tränat och lite annat måste-göra. :)

2010-12-02 @ 22:47:01
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0