3 år <3

Idag har jag coh min älskling varit tillsammans i hela 3 år! Tiden har gått så fort och jag älskar dig så evinnerligt mycket! <3




Imorgon åker han tyvärr bort från mig, visserligen bara i 2 veckor, men tror det kommer bli tufft... tycker inte om att vara ifrån honom! =(

Han håller på och packar nu, vi kom nyss hem från en helg i Malmköping. Igår var det 50-års fest då siv fyller 50 nästa vecka, då är dom och mamma o pappa i Thailand, så de passar på att fira den här helgen istället! =) Idag har vi varit ute och ätit på restaurang med släkten, för farmor fyller 75 år på torsdag! Riktigt god mat åt vi, så känns som att jag har mat upp i halsen typ!

Nej, nu ska jag hjälpa Simon packa färdigt, sen blir det mys för hela slanten!

Hoppas att alla har haft en toppen Alla <3-sdag

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja, det är jobbigt att behöva vara ifrån den man älskar, men tänk på vad glada och liksom nykära ni kommer vara när han kommer hem igen. Det kan faktiskt vara väldigt positivt att vara ifrån varandra och slippa diskutera vems tur det är att diska eller städa. Man hinner liksom spara ihop en massa ny kärlek för varandra. :)

2010-02-15 @ 11:08:06
URL: http://stillbildsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0