Ändrade planer

Ja, som alla vet så har vädergudarna ingen lust att fixa nån vår än på ett tag, så vi får lite mera snö, eftersom vi inte har så mycket innan ;)

Skulle ju åkt med mamma och pappa till Arlanda, och tillsammans med Fredrik kört bilen till Örebro, då vi skulle få ha den de 2 veckor de är i Thailand. Men med rådande väglag så tyckte pappa det var onödigt, och jag är beredd att hålla med honom. Så jag tog istället tåget hem, och snälla Claire och Kerim fixade en biljett åt mig till kvällens sittning, även om det var lite i sista minuten. Tack snälla! <3

Imorgon ska vi leka modeller för en dag och bli fotograferade. Hämtade i limo blir vi också, börjar bli en vana det där med att åka limo ;)

Sen på söndag är det äntligen dags för scrapbooking kursen! =D Wiiie!

Nu ska jag strax ta och gå till bussen, vi ska ta en sväng förbi Marcus Larsson som har fest, innan vi går till COREn!

Idag har jag saknat Simon!  <3 Känns lite jobbigt att det är 1.5 vecka kvar, men det går förhoppningsvis fort!



Hoppas att alla har en trevlig fredagkväll!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0