Besök på dagis

Riktigt skönt att vara ledig faktiskt, att inte ha några måsten. Det är verkligen välbehövligt!

Imorse när jag skjussade mamma till jobbet vid 9, så följde jag med mamma in en stund för att hälsa på lite. Det var jättemysigt, klockan gick fort, och helt plötsligt hade det gått 2 timmar. Tiden går fort när man har roligt! =) Dock hade jag lite dåligt på fötterna, så tårna var som isbitar när jag kom hem.

Sen har jag varit iväg en sväng och uträttat några ärenden; slängt skräp, pantat burkar, handlat, kollat efter stödstrumpor på apoteket (till mamma inför flygresan imorgon) samt köpt knäskydd nere på intersport. Vill verkligen kunna träna som vanligt igen utana att det gör ont typ varje steg jag tar. Ska bli kul att se om det funkar! =)

Nu pratar jag lite med min älskling, han ska dock snart åka iväg för att jobba. Så då ska jag nog ge mig ut och jogga lite, känna på knät en sväng. Det är jättehärligt väder ute, solen skiner, och det snöar endast lite lätt. Dock är det ganska kallt, var minus 10 när vi åkte till mammas jobb imorse. Burr



Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0