Bra helg!

Ja, då var det återigen söndagkväll, men denna söndagkväll så känns det inte så tungt, då vi har haft en veckas välförtjänt ledighet! Eller enligt lärarna så har vi självstudier då vi ska läsa littertur inför kursen som börjar imorgon, men jag har iallfall inte gjort nånting fören igår då jag började läsa lite. =)

Det har varit en mysig helg! I fredags var det som jag skrev middag på kåren, dock blev inte kvällen så tidig som jag hade tänkt, vi gick inte hem fören de stängde. =P Och pga detta så var jag inte jättepigg på lördag morgon då vi skulle upp och åka till modellgrejen, men jag var inte ensam om detta, så vi ställde in. Även snöstormen utanför för fönstret påverkade våran lust att kliva upp ur våra sängar :P Vi skyllde på att en av oss var magsjuk, vilket faktiskt var sant, sen att vi andra var bakis beöver man ju inte tala om ;)
Så jag tog en lång sovmorgon, det var riktigt länge sen, tror inte jag gick upp fören klockan 13. Sen vid 15 gav jag mig ut i snöstormen, för att fika på stan med Claire, Anna och Emma. Jättemysigt!
Kvällen igår blev lugn, Fredrik var över och åt tacos medans vi tittade på curling.

Idag var det äntligen dags för scrapbookingkurs, och även om det först såg ut som att vi inte skulle kunna ta oss dit då det inte gick några tåg, och Claires bil har inte sammarbetat i helgen. Men vi chansade på att bilen skulle vara snäll och tog den till Kumla, och den var snäll och startade när vi skulle hem. =) Kursen var jätterolig, gjorde en massa fina saker, och har blivit ännu mer inspirerad att pyssla. Så nu har jag ockuperat köksbordet med mina saker, tänkte att det skulle få ligga framme i veckan så att jag kan pyssla när jag vill utan att behöva plocka fram allt. Simon är ju ändå inte hemma, och jag kan äta i vardagsrummet!

Är skittrött och vill egentligen ligga i sängen, men sitter och väntar på att Simon ska komma hem från jobbet så att vi kan prata några ord på MSN, innan det är dags att sova. Men snart ger jag upp och lägger mig, även om det känns dumt då jag nu suttit och väntat i typ 45 minuter, och lägger jag mig innan han kommer till datorn så hade jag ju lika gärna kunnat sova för länge sen ;)

Ja, som sagt så börjar vi en ny kurs imorgon, det ska bli roligt faktiskt, slippa vetenskapsteori och forskningsmetodik. :)

NU kom min älskling äntligen in på msn, så ska prata lite, sen SOVA!


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0