EN dag kvar!

Imorgon kommer min älskling hem, det blir MYS! <3

Även idag fortsätter jag att vara full av energi och har tränat, pluggat, och håller nu på att städa lite.. har typ bara damsugningen kvar. Sen blir det lite scrapping och lunch innan jag måste plocka undan alla mina saker från köksbordet! Har haft allting uppdukat hela veckan, när Simon ändå är borta, men nu ska det bort så att det ser lite skapligt ut! =D

Har bara en sida kvar, sen tror jag att jag förklarar receptboken färdig, för denna gång iallafall (finns en sida kvar, om jag kommer på mer recept jag vill ha med =) )

SKa jobba ikväll, 15.30-21, blir nog bra!

Hoppas att alla haft en bra helg!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0