Fest a la LYX

Tänkte att jag skulle sova typ till 10 idag, men så blev det inte. Assistenten från jobbet ringde vid kvart över 8, och sen kunde jag inte somna om igen.  Så var väl bara att gå upp, har ätit frukost och nu sitter jag och hänger framför datorn. När Simon är klar så ska vi ut och åka med bilen en sväng ( Moa är i Kalmar, så hon är toppensnäll och låter oss ha bilen! =) ), är första gången Simon ska köra på egen hand! Det blir roligt! Vi ska åka och hämta hans körkort, åka till systemet, handla på Willys, och åka till skolan och köpa biljetter inför finsittningen nästa fredag.

Sen på em blir det att springa långpass, ser ju faktiskt ut att vara hyffsat väder, sånt tycker jag om! =) Sen ikväll vid 20 kommer mamma, =D det blir mysigt!

I onsdags var det dags att fira Claire som fyllde 22år i torsdags, och det firade vi med pompa och ståt! Kvällen började med förfest hemma hos Claire, det var mycket folk och jag hade riktigt skoj! Vid 22.30 kom limousinen, och hämtade upp 9 stycken av oss och körde oss till strömpis där kvällen fortsatte. (De som inte åkte limo tog bussen ;) )
Det var bland det coolaste jag har gjort, man kände sig rätt speciell! =) Väl framme fick vi gå före i kön och gå in gratis! =)

Nej, nu ska jag göra i ordning mig för att åka! Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0