Hejdå!

Ja, då var det en ny vecka igen då, och en början på två veckor som kommer vara väldigt annorlunda mot hur det brukar vara. För idag har jag vinkat hejdå till Simon när han klev på bussen till Oslo, där han ska bo och jobba under våren. Men första svängen blir han bara borta 2 veckor, vilket ibland känns rätt kort, och i nästa sekund känns som flera år. Men som Sandra skrev i sin kommentar till förra inlägget, så finns det mycket positivt med att vara ifrån varandra också, för ett förhållande kommer ju alltid förr eller senare in i någon form av vardag. Och att då vara i från varandra några veckor och få längta lite, är nog bara positivt. Även om jag säkert kommer känna mig rätt ensam till och från.. Men det är bara att bita ihop, och det är bara uppvärmning om man jämför med hur sommaren kommer se ut, då kanske vi inte ses på 2.5 månad. Det blir jobbigt, men vi klarar allt! <3

Nej, ska ta och laga lite mat, även om jag inte är så sugen på det just nu, för mår lite illa.. Men kanske är för att jag är hungrig bara. Blir spagetti och köttfärssås, mums =)

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll! =)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår att det känns jobbigt, men det kommer bättre tider :) hur ser din sommar ut? var skulle du jobba igen?

2010-02-16 @ 09:21:04
Postat av: Cecilia

Jo, det gör ju det... ska jobba på neonatal i eskilstuna. =D och simon ska jobba i norge.. så då blir det kanske 2.5 månader utan att vi ses :(

2010-02-16 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0