Kampen fortsätter...

... mellan mig och mitt knät. Och denna rond vann jag, igen. =) Har precis kommit hem från 2 timmars löpning på löpbandet på nautilus. Fruktansvärt tråkigt, men skönt att kunna springa utan att det gör ont. Men längtar tills det blir barmark så att jag kan springa utomhus utan smärta!

Idag har jag varit i skolan igen, har nu friskförklarat mig, det känns skönt. Fick förresten redan igår rycka in på jobbet en stund, dom ringde vid 18.45 och frågade om jag kunde jobba några timmar, det var riktig kris. Och det är klart man ställer upp! =)

Nu håller jag på o lagar mat, samtidigt som jag pratar lite med simon. Sen blir det lite film, innan det är dags att åka till jobbet!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills min älskling kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: måna



Ja, efter ett par tuffa veckor,



behövs nog lite vila =) i hemmamiljö !

2010-02-26 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0