Middag hos Claire

På dagen igår så var jobb som gällde, dock hade jag en himla otur hela dagen, med allt jag skulle göra, men kom iallafall helskinnad hem. =)

På kvällen blev det middag hemma hos Claire, samtidigt som vi gjorde klart kompletteringen av projektplanen. Blev korv med bröd, och en delikatoboll till efterrätt. Skulle köpa med mig semlor tänkte jag, men dom var slut. Hur dum får man vara om man tror att man ska kunna köpa semlor klockan 19 på fettisdagen.
Blev iallfall en trevlig kväll, skönt att slippa äta själv, och nu är vi även helt klara med projektplanen, känns bra!

Nu sitter jag hemma i Falun och väntar på att mamma o pappa ska komma hem. Hade klipptid klockan 14, och passar nu på att stanna hör till på fredag, så åker jag med dom till Arlanda sen.. sen tar jag bilen hem till örebro. För dom fuskisarna ska till Thailand på fredag och ska vara borta i 2 veckor.
Ser för tillfället ut som en pudel, som alltid efter en permanent, men efter första tvätten (typ på lördag) så kommer lockarna bli fina. Men just nu är det verkligen pudellockigt, ser ut som hämtad från en 80-tals film.. =P Tur att jag inte ska göra så mycket de närmaste dagarna.

Har nyligen varit ute och skottat åt mamma o pappa, men känns lite drygt, för det kommer snart inte synas att det är gjort, för det snöar fortfarande ute... *suck*

Ska om en stund sätta igång med maten, så att den är klar när dom kommer hem.


Imorgon ska jag skjussa mamma till jobbet, och även följa med in och hälsa på lite, har ju faktist jobbat en hel del på hennes dagis, så ska bli kul att träffa all personal igen. Tänk att det redan har gått drygt 2 år sen jag slutade jobba på dagis här i Falun och flyttade till örebro. Tiden går ruskigt fort!

Nu ska jag fortsätta prata med Simon på msn.. känns bra att han har kommit igång och jobbat, och att han har internet. =)

Ha det så bra! Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0