Nyss vaknat

Ja, då var det lördag idag då.. Har nyss vaknat efter nattjobb, känner mig lite halvseg, men är nog mest för att jag inte har kommit igång än. Har iallafall varit ute och startat tvättmaskiner, var verkligen dags att tvätta.

Annars så kommer det att bli en lugn dag idag, ska som sagt tvätta, sen träna lite, men annars bara ta det lugnt. Fortsätta scrappa, städa lite, och se film. Tora har 25-års fest, men vet inte om jag orkar ta mig dit, är inte alls på festhumör,  och känner att det vore rätt skönt att bara dega hemma, se melodifestivalen kanske, och sen försöka sova tidigt. Ska jobba lite imorgon med, men bara 15.30-21, så det känns bra.

Igår var jag på stan och åt lunch med Pierre, det var jättetrevligt! =) Tiden gick fort, och vi kom in på rätt konstiga samtalsämnen, världshistoria t.ex. =P

Nej, ska göra lite lunch, och sen blir det träning. Måste blil av med den fruktansvärda träningsvärk som jag har sen löppasset på bandet i torsdags, kan knappt gå! =P

Ha en bra lördag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0