Trodde våren var på väg

Är så full av energi idag, så blir helt förvånad. Har tvättat, tränat, hängt/vikt in tvätten ( vet inte när jag gjorde det på en gång sist =P) styrketränat samt varit till Claire och Johan och fikat, Johan fyller 25 år idag! Påvägen hem handlade jag, och nu sitter jag här, men är inte alls trött, så ska ta och sätta mig vid skrivbordet och scrappa. =)

Trodde som sagt att våren var påväg, men fick springa i ett riktigt snöyrväder, inte det minsta trevligt.. Nu kan jag faktiskt tycka att det räcker med snö, nu vill jag ha vår. =)

Bara 2 dagar kvar nu! Idag saknar jag Simon massor, längtar efter att ha honom hemma igen, att få krama honom igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0