Vad gör man inte..

Sitter nu och äter lunch.. proppmätt. Vet inte varför jag stekte 2 hamburgare, är proppmätt efter 1. Men var för att ajg var jättejättehungrig när jag kom hem från gymmet.

Var på gymmet och sprang på löpband, 1.5 timmeblev det, och knät gjorde inte ont alls. Så det är tydligen vad ajg får göra de närmaste veckorna, springa mina långpass på löpbanet. FY FAN vad tråkigt, mne vad gör man inte för att ladda inför marathon =) Riktigt långtråkigt var det, och varmt o svettigt. =)

Jag skrev ju igår att jag tyckte Anja var riktigt imponerande som ställde upp i en tävlig dagen efter att ha kraschat ordentligt, och bätter blir det! Hon tog ju ett BRONS! Shit vilken idrottskvinna, vilken prestation!




Tagen från www.expressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0