Beroende

Anledningen till att jag inte skrivit på några dagar nu är att vårat internet inte har fungerat, men nu är vi på G igen. Det är pinsamt hur handikappad man känner sig när internet inte fungerar, man har blivit helt beroende. Men det är ju bara när man är hemma, är man bortrest en vecka eller två, då är det ju inga problem att vara utan, men just när man är hemma är det så svårt att låta bli, har man inget att göra så blir det ju så att man sätter sig vid datorn.

Förresten så kan jag nu berätta att allt är klart sommaren, jag har fått mitt drömjobb! Ska jobba på neonatal i Eskilstuna, var där och hälsade på förra fredagen, träffade chefen och vart runtvisad på avdelningen. Blir nog jättebra! =)
Ska bo hemma hos mormor under sommaren, det blir nog jättebra!
Fredagskvällen tillbringades hemma hos Anna med henne och Madde, vi drack vin och hade det riktigt trevlligt! Dock är det inte så smart att hinka vin stillasittande en hel kväll, jag och Anna tömde nog 2.5 L eller nåt, två vanliga flaskor, och en Liter tetra =) Kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade dagen därpå =P
Men ser mycket fram emot sommaren, det är första gången som jag och Anna kommer att bo på samma ställe, så det ska bli underbart! <3

På lördagen så var vi ut till Näshulta, Bitte hade fyllt 30, så vi skulle fira henne. Det var mycket trevligt!

I veckan har vi haft lite föreläsningar, ska strax åka iväg till veckans sista. Sen blir det jobb för mig inatt, och imorgon kväll så ska vi ha Molly, så blir en rätt lugn helg, det blir skönt! =)


Nej, ska sätta på mig ett par byxor, sen dags att gå till bussen!

Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: weronicha

åh va roligt me jobbet. GRATTIS! vi kommer förstås sakna dig, men vi är glada för din skull <3 hoppas allt går bra o vi e tacksamma för hjälpen i helgen! ni är PÄRLOR!

2010-01-22 @ 12:45:42
URL: http://myspysivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0