.......

Jag är trött, har typ inte lust med nåt. Blir typ arg så fort nån säger nånting som inte är jättepositivt. Känner mig less på mig själv, känner inte att jag har lust att ta tag i nånting, vill bara krypa ner under täcket, gråta och ligga där några månader....


... men imorgon är en ny dag, och förhoppningsvis är humöret ett helt annat då. Är väl kanske ok att ha såna dagar ibland, om de bara varar en dag. Vill ju vara en positiv person, som sprider glädje och skratt, inte som är sur och grinig hela tiden.

Nej, nu ska jag sluta gnälla, se tv med simon och sen sova, och ta morgondagen som en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Evy

Hejsan! Tro mig du är inte ensam att känna så ibland XD kram kram

2010-01-20 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0