Illamående

Jag var så duktig igår och lade mig jättetidigt, somnade vid 21, sen ringde Claire vid 22.30, vi pratade knappt en minut, och jag tänkte att det skulle bli så skönt att somna om igen. Men tji fick jag, började må jätteilla, kändes som jag skulle kräkas, vilket jag dock aldrig gjorde, men var pga illamående vaken i över 2 timmar, innan det släppte något och jag kunde somna om igen.
Hade skolan inte varit obligatorisk idag så hade jag lätt stannat hemma, känner mig fortfarande inte helt okej, men vad gör man när det är obligatorisk närvaro på föreläsningarna denna vecka. Bara att pallra sig dit, dock tänker jag komma lite sent då jag först vill se hur kroppen reagerar på mat. Mår fortfarande lite illa, men endå mycket bättre än i natt. Men har också en konstig känsla i kroppen... skumt..

Så planen är nu att ta bussen som går 9.09, och hoppas att dom får en passande rast lagom när jag kommer dit. =) Har ingen lust att smita in mitt i föreläsningen, för vi är jättemånga! =P

Nej, tror jag ska se lite tv...


Ha en bra dag!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0