Nattsudd

Måste säga att jag tycker väldigt mycket om mitt jobb, trots att jag inte alls är en nattmänniska. Hemma går ajg ofta och lägger mig rätt tidigt, och är ofta trött långt före alla andra. men jobbar jag så är jag inte alls lika trött, kan vara väldigt pigg trots att klockan börjar närma sig 3, 4 på morgonen. Det är ju tur! För alla är så trevliga, så är glad att det funkar med arbetstiderna =)
Dock så ska jag ju tyvärr inte jobba här i sommar, vilket jag både glad och mindre glad för. Jag är jätteglad för jobbet jag fått på neonatal, och ser väldigt mycket fram emot sommaren, samtidigt som jag kommer sakna alla här! <3

Nej, nu ska jag ut och jobba, rasten är slut!

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0