Ändrade planer

Ja, skulle ju egentligen varit ledig inatt, men så blev det ju inte. Så nu sitter jag här på jobbet igen, blev ingen tid att uppdatera något på dagen idag, så tänkte jag skulle skriva ett inlägg nu istället.

Ska bli så himla skönt att åka hem imorgon, längtar galet efter Simon, ska bli så himla mysigt att få några dagar tillsammans, och just därför är jag väldigt glad att jag kunde byta den här natten, så att jag kan få en extra dag tillsammans med min älskling. Speciellt när vi ska vara barnvakt fredag-söndag, så är en dag extra ensamma är guld värd! Men ska såklart bli roligt att vara barnvakt också, ska ju bli kanonväder, så blir det nog en del tid vid plaskis, då får jag ju ordentligt med färg iallafall! =)

På fredag kväll ska jag umgås med Claire, dricka vin/öl och snacka en massa skit. Ska bli jättetrevligt, känns konstigt att ses så sällan som vi gör nu, är ju vana att ses nästan varje dag, så är lite skillnad nu. Så har ju en del att ta igen! =)

Sen på lördag så fyller Fredrik 20 år, kan inte riktigt förstå att han är så gammal, han borde vara 12 eller nåt =P Då kommer iallfall mamma och pappa till Örebro, och även mormor. Så blir det middag hemma hos oss, det ska bli trevligt! Fredriks flickvän Jessica är även här under helgen, så det ska bli väldigt spännande att träffa henne, då ingen av oss har gjort det. Hon bor i USA, men är just nu i Rom i 3 månader.

Imorgon ska jag bara sova till 13 typ, sen blir det att packa ihop lite saker, äta lite lunch och åka hemåt. Måste försöka baxa in min cykel i bilen, då pappa ska hjälpa mig att fixa den i helgen! =) Innan jag lämnar stan så ska jag även ta en fika med Anna, för sen på lördag så åker hon till Turkiet, Alanya i en vecka. Vill att det ska vara augusti så att vi också får åka. Eller egentligen vill jag inte det, inte än, för då är ju sommaren över, och jag trivs så himla bra på mitt jobb. Så det kan faktiskt få dröja ett tag till, tiden går ju så himla fort! =)

Hoppas att alla sover gott!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Claire

Åååh.. Jag längtar tills du kommer hem.. =D



puss puss puss

2010-07-07 @ 13:01:42
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0