Bränd

Tjolahopp!

En natt av tre gjorda, snart dags att åka dit igen. Men det som är så bra är att det inte känns det minsta jobbigt, för att det är så roligt att vara på jobbet! Tycker snarare att det känns tråkigt att vara ledig 3 nätter sen, för jag har inte så mycket för mig. Och eftersom jag ska åka till örebro på torsdag, så känns det lite dumt att åka nu i början på veckan också. Kostar ju faktiskt en del att åka, även om det är väldigt smidigt när man har bil. Så blir nog en sväng ut till Näshulta nu när jag är ledig, så om det fina vädret håller i sig, då kanske vi kan låna barnen och gå ner och bada. Vore mysigt!

Sen är det inte omöjligt att det blir en sväng till Malmköping igen, fast då bara över dagen, och med transportmedlet bil denna gång.

Att cykla till Malmköping i tisdags var spännande, det var väldigt skönt och härligt när jag väl var framme, men vägen dit var lite turbulent, kan man milt sagt säga. Det blåste näst intill orkanvindar (kändes så iallfall ;) ), så vissa sträckor kändes det som man nätt och jämt förflyttade sig framåt. Första hälften är det nästan bara åkrar, vilket betyder att vinden får fritt spelrum, andra hälften så är det rätt mycket skog, så då lugnade det ner sig lite. =) Men fram kom jag iallfall! =D

Dagarna i Malmköping var underbara, dom bor så härligt. Ute på landet, med stor tomt och nära till sjö och bad. Och deras granne Stefan har en 4-hjuling som jag fick låna för att förflytta mig ner till sjön, bättre kan det inte bli! =) Efter 2 dagars stekande i solen, så är jag rätt så bränd, har bränt mig i pannan rätt rejält, vilket inte är jättesnyggt, men förhopnningsvis så förvandlas det röda på lång sikt till brunt, jag inbillar mig det iallafall ;)

Lägger in ett par bilder från dagarna som varit, och även en bild från när vi var och badade med Fabian i söndags!

Nu ska jag strax äta middag, och sen blir det gymmet, innan det blir dags att åka till jobbet igen!

Hopppas att alla har det underbart i våran underbara svenska sommar, när den är som allra bäst! =)

Kramkram






Mitt transportmedel till sjön =)


Mycket sol blev det =)


Kommentarer
Postat av: Lina

bränd kan man överleva! tycker inte du ser så bränd ut än iaf ;) vi måste styra upp zurich snart du! :) vore kul att ses snart!

2010-07-16 @ 23:32:50
Postat av: Cecilia

Nej, det var i början av första dagen! ;) Blev mer sen, fast inte så farligt på benen. Ja, det måste vi absolut göra! När kommer ni hem?

2010-07-17 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0