Hemma <3

Hemma i Örebro igen då. Självklart så ringde min chef precis från jobbet i e-tuna, och frågade om jag ville jobba extra inatt eller imorgon natt då det var någon som var sjuk. Och även om jag tycker att det är väldigt skönt att vara ledig nu några dagar, så tycker jag att det är så roligt att jobba.

Sitter fortfarande i sängen, simon är och jobbar, och jag hade tänkt att jag skulle ta en välförtjänt sovmorgon, men blev ju som sagt väckt av jobbet. Nu pratar jag lite med fredrik, vi ska åka och handla på willys på em, men först så ska jag röja i köket efter den tre rätters middag som jag blev bjuden på igår av mitt hjärta. Tycker dock att detaljen att jag får diska och röja bland allt är lite komisk ;)

Ska även ta en sväng till gymmet, ska nog ta det först, och disken sen. Gäller att passa på innan det blir alltför varmt! =P

Sen när Simon slutar idag vid 16 så blir det en tur på stan, och troligtvis även en sväng till ikea =) det blir roligt, önskar dock att jag hade lite mera pengar ;) är så mycket jag skulle vilja köpa.. =P nya gardiner och kuddar bland annat =P

Nej, dags att sätta fart, lite frukost, och sen gymmet för hela slanten. Ska bli skönt att gå till ett "vanligt" gym, och slippa alla kraftsportsnubbar =)

Fick förresten blommor av min älskling igår när jag kom hem <3<3






<3


Nej, dags att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl rättvist att du diskar om han har lagat trerätters

2010-07-08 @ 14:36:31
Postat av: Cecilia

Tyckte inte det, när det var en överraskningsmiddag för mig. =P

2010-07-08 @ 18:45:59
Postat av: Anonym

brukar du överraska honom med trerätters då?

2010-07-08 @ 21:36:11
Postat av: Cecilia

Ja, det händer! =) Och då diskar jag också ;)

2010-07-09 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0