Idag är en bra dag!

Ledig dag idag, plus att solen skiner, kan väl inte bli annat än bra?! Speciellt eftersom gårdagen inte var någe vidare, så var det skönt med en bra dag idag.
Tog lite sovmorgon, som verkligen var välbehövligt, och sen stack jag iväg till gymmet en stund, innan värmen blev alldeles för intensiv. Till lunch fick jag pannkakor, och sen åkte vi till Willys en sväng för att handla lite. Fick även provköra mormors bil, det var lite skillnad mot våran lilla traktor. =P

Sen på em har jag suttit ute i solen en stund på balkongen, det var riktigt hett, så lite färg har jag nog fått. Ska fortsätta jobba på brännan imorgon em, får ju passa på de här dagarna nu när det är fint väder. Nästa vecka skulle ju bli sämre igen hörde jag! Tycker att det kunde få vara så här ett tag nu, älskar sommaren!

Imorgon fm ska vi åka ut till Tuna Park en sväng för att utträtta några ärenden. Ska gå in på OnOff för att kolla efter en billig MP3, skulle vilja ha nåt så att jag kan lyssna på musik när jag tränar. Behöver inte vara något märkvärdigt, utan snarare så billigt som möjligt! =)

Imorgon kväll så blir det fest med Anna, blir mysigt, speciellt i det underbara vädret!

Blev inget pysslande sist jag skrev att jag skulle göra det, läste istället ut min bok, men tror faktiskt att jag ska plocka fram det nu och passa på att pyssla en stund. Har ändå inget för mig ikväll, så ska nog passa på att pyssla lite. Jag har framkallat kort från 2008, men lyckades göra lite fel, så fick inte med hela beställningen, så blir att komplettera beställningen, lite drygt, men sånt som händer =P 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0