Inga bilder

Nej, tyvärr blev det inga bilder idag, trots att jag lovade igår. Åkte och tränade direkt när jag kom till Eskilstuna idag, och sen efter middagen så blev det 1.5 timmes sömn, och sen var det i princip dags att åka till jobbet. Men ska försöka lägga in bilderna imorgon. =)

Var en mysig kväll igår, vi behöver tid att bara vara tillsammans, men tiden gick fort och det gjorde riktigt ont att åka idag. Men som tur är så kommer jag tillbaka redan på tisdag, och blir kvar till torsdag. Men tyvärr så jobbar både han och jag de dagarna jag är hemma, eller jag jobbar onsdag natt, så det blir inte så mycket tid att umgås ändå. Och sen dröjer det nästan 2 veckor innan vi ses igen. 
MEN imorgon är det bara 3 veckor tills vi åker till Turkiet, och det tycker jag om! Det är det som gör att man orkar. Är så glad att vi tog tag i saken och bokade resa i början av sommaren, för då har man nånting att se fram emot!  =)

Är rätt lugnt på jobbet idag, men har iallfall några bebisar att pyssla med! =)




Saknar Dig!

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag förstår att det gjorde ont att åka ifrån Simon igen gumman! Men fortsätt vara positiv, sommaren är snart över och då får ni vara tillsammans igen. Han är ju åtminstone inte i Norge över sommaren, och det är ju rätt bra ;)



Ha en bra natt på jobbet.

Puss puss gumman

2010-07-26 @ 00:04:47
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Claire

Jag är röd idag och röd imorn =P

Nu ska vi slänga oss i soffan en stund innan det börjar larma massa. hehe

Det ska bli fint väder på Tisdag kväll iaf. Så det blir perfekt att gå ut och ta en öl. Ska vi ta middag och bio innan oxå?

2010-07-26 @ 02:59:34
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Johan Airixen

Hej hej!



Jag kom ju just på att du kanske inte har så långt till systembolaget i Eskilstuna? Tuna park, Albertina Nyströms väg 2 är iaf adressen.

Om det inte är allt för långt så kanske jag kan få be dig att köpa några öl till mig som endast finns på det bolaget :)



2010-07-26 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0